Let op! Uw browser is verouderd, dit kan negatief effect hebben op de gebruikerservaring. Download Chrome
X
Ik heb een probleem

Serviceverzoek

Het kan voorkomen dat je een serviceverzoek hebt. We adviseren je om eerst even een kijkje te nemen tussen de overige tips die je vindt op deze webpagina. Misschien kun je het heel eenvoudig zelf verhelpen.

Technische dienst op het park
Lukt het niet op het probleem zelf te verhelpen? Geen probleem. Meld dan je serviceverzoek altijd bij de technische dienst op het park zelf. De technisch medewerkers hier zijn vakkundig en jouw probleem is doorgaans snel opgelost. Zo nodig wordt via het park ter ondersteuning een monteur van Wanders ingeschakeld.

Overig
Heb je het chalet/de mantelzorgwoning rechtstreeks bij ons gekocht en betreft het geen defecte apparatuur?* Neem contact met ons op via het contactformulier. Omschrijf s.v.p. duidelijk jouw klacht en voeg het liefst ook foto's toe om je verhaal te verduidelijken. We vragen je om eventuele problemen met apparatuur, zoals bijvoorbeeld de cv-ketel* of keukenapparatuur* altijd rechtstreeks bij de desbetreffende leverancier te melden.